środa, 18 grudnia 2013

Prolog. ~ Zniszczył wszystko


Violetta

Dziś mija równo rok od dnia, w którym León opuścił mnie bez słowa.Opuścił, pozostawiając pustkę w sercu.
Przez pierwszy miesiąc nie potrafiłam się pozbierać.Byłam wrakiem człowieka.Jak on mógł wyjechać bez żadnego wyjaśnienia? Co było aż tak ważne? Co było ważniejsze od uczucia, tego magicznego uczucia, które nas łączyło?
Jedną decyzją zniszczył wszystko.Mój świat stracił kolory.Wszystko runęło.Ja głupia myślałam , że to ten jedyny.
Pisałam,dzwoniłam.Ani razu nie  odpowiedział, nie dał najmniejszego znaku życia.Starałam się być silna,ukrywając moje uczucia pod maską, pod maską, którą był sztuczny uśmiech mówiący ,, Wszystko w porządku ". Nie chciałam, żeby ktokolwiek wiedział jak bardzo cierpię.
Po jakiś czasie wszystko się zmieniło, ja się zmieniłam.Już nie jestem tą samą dziewczyną co parę lat temu.
Zaczęłam rozkochiwać w sobie każdego naiwniaka, a potem łamać mu serce.Chciałam, żeby każdy poczuł ten cholerny ból, jaki czuję ja! Niech posmakują czym jest utrata drugiej połówki.
Od tamtej pory stałam się podłą zdzirą, pozbawioną jakichkolwiek uczuć.
________________________________

Ta daa !
Jak Wam się podoba prolog. ?
Zaciekawieni. ?
Mam nadzieję , że tak. ^^
Jeżeli przeczytałeś to zostaw po sobie ślad w komentarzu.
Dla Ciebie to nic wielkiego , a dal mnie wielki kopniak  energii do pisania. :D
Liczę na komentarze

- Jogobella.

11 komentarzy:

  1. Wow +.+ Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ♥♥♥
    Ja tez czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie.
    Na wstępie pragnę Cię przeprosić. Przywędrowałam tutaj dopiero teraz, jestem zła. Przepraszam.
    Prolog - cudowny.
    Ale czemu León opuścił Vilu? Bez słowa, bez żadnego pożegnania? Aaaa, Julka, gadaj mi tu! <3
    Nonono, Violetta podłą zdzirą. Ciekawie się zapowiada : D xd
    Taak, ja jestem zaciekawiona ^_^
    Komentarz prawdopodobnie beznadziejny, ale to cała ja : 3

    Ada.

    PS: Masz GG? : > Hue hue : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS2: Jak masz ochotę poczytać moje bazgroły, to zapraszam na rozdział IV xd

      Usuń
    2. Haha , na pewno wejdę. ; *

      Usuń
    3. Wcale nie jest beznadziejny. !
      Dziękuję Ci za miłe słowa. :))
      Dziękuję też , że weszłaś na tego bloga.
      To wielki zaszczyt gościć Cię tutaj. xD
      Mam nadzieję, że ta historia również Ci się spodoba. ^.^

      Usuń
  4. Świetny prolog.
    Bardzo mi się podoba.
    Szkoda mi Violi chodź nie jest moją idolką.
    Mam nadzieje, że będzie dużo Naxi. <33

    Pozdrawiam.
    Tyna : **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam nową czytelniczkę. :**
      Miło mi , że się podoba.
      To zaszczyt. :D
      Postaram się specjalnie dla Ciebie zrobić więcej Naxi na obu blogach. ^^

      Usuń
  5. Świetnie zaczynsz nową historię! Napewno bede wpadała tu jeszcze xD zapraszam do mnie tiniasnews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń